GALEGO

1/04/20

COMUNICADO AOS SOCIOS DO CLUBE NÁUTICO CASTRELO DE MIÑO

Carta da presidenta do clube dirixida aos socios en relación á crisis do coronavirus [324 KB]

13/02/20

¡ AVISO !

O Club Náutico Castrelo de Miño seguindo as indicacións das autoridades estatais e autonómicas en relación á crisis do "Coronavirus", decidiu suspender as actividades deportivas durante os vindeiros 15 dias, ao igual que fixeron as federacións galegas de vela e de remo ás que estamos afiliados.

A oficina do clube polo momento continuará aberta pero os socios non poderán acudir a realizar adestramentos nin no ximnasio nin saír a navegar a auga.

02/10/19

01/02/19

¡ AVISO !

A partir de hoxe as novas sobre a actividade do clube serán publicadas únicamente na páxina de facebook. Esta web seguirá mantendo todo o contido informativo e publicaránse tamén convocatorias, circulares, avisos e culqueira outro tipo de comunicación oficial.

Paxina de Facebook do Club Náutico Castrelo de Miño

INSTITUCIÓNS PÚBLICAS E COLABORADORES